Reviews

Op basis van meer dan 150 reviews scoort dokter Bart een 9.8.

De onderstaande reviews zijn te vinden op Google & Zorgkaart Nederland

Ik ben dankbaar voor de zorg, de begeleiding en het subtiele, natuurlijke resultaat.

Ik heb zeer lang getwijfeld over een neuscorrectie. Sinds mijn 14de lag de focus enorm op mijn neus, en dat woog door. Uiteindelijk ben ik heel blij dat ik de stap heb gezet om de ingreep te laten uitvoeren door Dr. Bart. Het contact vooraf en de operatiedag zelf verliepen heel vlot. Hoewel ik erg bang was, stelden zowel Dr. Bart als Sonja me volledig gerust. Ik voelde me echt in goede handen bij dit deskundige team. De eerste 8 weken na de operatie waren pittig, maar daarna merk je dat de zwelling geleidelijk afneemt en je aandacht verschuift van je neus naar de rest van je gezicht. Tijdens het herstel kreeg ik via WhatsApp altijd snel antwoord op mijn vragen, ik voelde me gesteund. Ik ben dankbaar voor de zorg, de begeleiding en het subtiele, natuurlijke resultaat.


Liesbeth van de Ven

januari 2026

Bart is gewoon de beste.

Heel blij met het resultaat van mijn neuscorrectie bij Dr. Bart Stubenitsky. Het is zelfs mooier dan ik had verwacht. Het herstel viel reuze mee. Op mijn eerste werkdag heeft een collega direct een afspraak bij hem gemaakt en is inmiddels ook behandeld. Dat zegt genoeg. Bart is gewoon de beste.


AE

februari 2026

Zowel dr. Bart als zijn assistente hebben mij vanaf het eerste moment volledig op mijn gemak gesteld.

Zowel dr. Bart als zijn assistente hebben mij vanaf het eerste moment volledig op mijn gemak gesteld. Wat vooraf een spannende operatie leek, werd daardoor een heel fijne ervaring. Nu, bijna drie jaar later, ben ik nog steeds elke dag blij met het resultaat. Mijn neus past perfect bij mijn gezicht — zo natuurlijk dat ik (en de mensen om mij heen) vaak vergeet dat het ooit anders is geweest. ???? Nogmaals bedankt aan dr. Bart en zijn lieve assistente, en heel veel succes gewenst met jullie mooie werk!


NL

januari 2026

Super fijne ervaring van begin tot eind.

Super fijne ervaring van begin tot eind. Ik voelde me vanaf het eerste consult op mijn gemak en alles werd duidelijk uitgelegd. De operatie is heel netjes gedaan en de recovery was voor mij echt heel goed te doen. Ook tijdens de controles werd er de tijd genomen en voelde ik me goed begeleid. Ik ben nog steeds elke dag super blij met het resultaat — het ziet er heel natuurlijk uit. Mega dankbaar en zeker een aanrader!


Meggie Banwarie

april 2026

Het resultaat is precies wat ik wilde.

In december had ik mijn eerste consult. Tijdens dit gesprek heb ik mijn wensen aangegeven en dr. Bart luisterde hier echt goed naar. Dat gaf mij meteen vertrouwen. Ik wilde vooral een minder opvallende neus. Samen hebben we gekeken naar wat mogelijk was en daar was ik erg blij mee. In april vond de operatie plaats. Het contact vooraf verliep altijd goed en duidelijk. Ze waren altijd bereikbaar. Dat gaf veel rust. De operatie zelf ging perfect. Ik heb nergens last van gehad en ook geen pijn ervaren. Het herstel verliep soepel. Het resultaat is precies wat ik wilde. Voor mij was dit de beste keuze die ik had kunnen maken. Ik ben super blij en enorm tevreden.


Lorena Pol

januari 2026

Toen heb ik een afspraak gemaakt en BOEM ik was echt meteen om!

Al 14 jaar wilde ik de neusoperatie laten doen.. toch nooit de stap gezet door toch wel me angst ervoor. Nadat ik mij heel goed had laten informeren ben ik bij dr Bart terecht gekomen. Geloof het of niet maar zelfs door een andere arts werd dr Bart als de beste in deze operaties genoemd. Toen heb ik een afspraak gemaakt en BOEM ik was echt meteen om! Ik heb de volgende dag de afspraak gemaakt voor de operatie en ben inmiddels 8 maanden verder en enorm blij! De resultaten zijn prachtig en denk continu had ik dit maar veel eerder voor mezelf gedaan! Bedankt dr Bart en team


Martine Bakker

juni 2026